Hoe snel wil jij jouw ruimte opgeruimd?

Pak je je voorraadruimte graag zelf aan, of wil je iemand die jou het werk uit handen neemt? Afhankelijk van de tijd die je zelf wil besteden, kan ik je op verschillende manieren uit de brand helpen. Eén ding is zeker: jij kiest wat blijft en wat gaat.

Adviessessie

Wil je zelf de handen uit de mouwen steken, maar weet je niet hoe en waar te beginnen? Het doel van deze sessie is om na onze sessie zelf aan de slag te gaan met mijn advies en tips op maat. 

Deze formule bestaat uit:

  • een gratis kennismakingsgesprek via videocall
  • een adviesgesprek van 2 uur ter plekke
  • de samenvatting van het advies op mail achteraf
  • Bonus: je ontvangt een werkblad waarop je jouw actiepunten en deadlines kan noteren. Zo raken de spullen die je niet meer gebruikt zeker nog je huis uit.

Een adviessessie kan slechts één keer per klant aangekocht worden. Je kan hierna natuurlijk wel één van de organizing sessies boeken.

€ 96 (incl. btw)

Excl. parkeerkosten.
Excl. verplaatsingskosten (€ 0,40 per km).

Snel zen - organizing-sessie

Worstel je met een bepaald deel van je stockage, kantoor of een andere ruimte? In de Snel zen-sessie doorlopen we samen het keuzeproces en maak ik daarna het organizing-werk af.

Deze formule bestaat uit:

  • een gratis kennismakingsgesprek, ter plekke of via videocall
  • een organizing sessie van een halve dag ter plekke
  • kleine organizing-spullen
  • vervoer van de herbruikbare spullen naar een goed doel
  • Bonus: je krijgt tips over hoe je omgaat met nieuwe aankopen.

Bovendien geniet je tot twee maanden na de sessie van gratis e-mailbegeleiding.

€ 280 (incl. btw)

Excl. parkeerkosten.
Excl. verplaatsingskosten (€ 0,40 per km).
Per extra gepresteerd uur buiten de geplande sessie betaal je € 55 incl. btw.

Simpel zen - organizing-sessie

Je kelder, keuken, bureau of voorraad: een hele ruimte organiseren, doe ik in de Simpel zen-sessies. We starten de dag samen en na het keuzeproces neem ik het van jou over.

Deze formule bestaat uit:

  • een gratis kennismakingsgesprek, ter plekke of via videocall
  • een organizing sessie van een hele dag ter plekke
  • kleine organizing-spullen
  • vervoer van de herbruikbare spullen naar een goed doel
  • Bonus: je krijgt tips over hoe je omgaat met nieuwe aankopen.
  • Bonus: ik geef je tips over hoe je de opgeruimde plek kan onderhouden.

Bovendien geniet je tot twee maanden na de sessie van gratis e-mailbegeleiding.

€ 520 (incl. btw)

Excl. parkeerkosten.
Excl. verplaatsingskosten (€ 0,40 per km)
Per extra gepresteerd uur buiten de geplande sessie betaal je € 55 incl. btw.

Meer zen - organizing-sessie

Je wil je ruimte graag opgeruimd hebben én met de juiste spullen opgeruimd houden? In de Meer zen-sessie organiseer ik één specifieke ruimte. Als finishing touch zorg ik voor geschikte en kwalitatieve opbergspullen. Zo begin je met een schone lei aan je opgeruimde leven.

Deze formule bestaat uit:

  • een gratis kennismakingsgesprek, ter plekke of via videocall
  • een organizing sessie van een hele dag ter plekke, waarbij ik de ruimte ook opmeet
  • ik zoek de juiste spullen om de plek georganiseerd te houden (zoals opbergmanden, -bakken of -dozen), koop ze aan en kom ze installeren tijdens een tweede organizing-dag.
  • kleine organizing-spullen
  • vervoer van de herbruikbare spullen naar een goed doel
  • Bonus: je krijgt tips over hoe je omgaat met nieuwe aankopen.
  • Bonus: je krijgt tips over hoe je de opgeruimde plek kan onderhouden.
  • Bonus: een verwenbon t.w.w. € 50 voor tijdens of na de organizing sessie.

Bovendien geniet je tot twee maanden na de sessie van gratis e-mailbegeleiding.

€ 650 (incl. btw)

Excl. parkeerkosten.
Excl. verplaatsingskosten (€ 0,40 per km)
Excl. budget organizing-spullen
Per extra gepresteerd uur buiten de geplande sessie betaal je € 55 incl. btw.

Hoe ga ik te werk?

Elke sessie start met een gratis kennismakingsgesprek. Ik maak graag een halfuurtje vrij om naar jouw (hulp)vragen te luisteren. Dit kan ter plekke doorgaan of we babbelen even via videocall. Boek hier een moment dat jou uitkomt. Klikt het? Top! Dan stel ik een formule voor of maak ik een vrijblijvende offerte en een plan van aanpak.

Sta je te springen om zelf aan de slag te gaan? Super! Dan kom ik graag bij jou langs om al jouw opruimvragen te beantwoorden. Advies en opruimtips krijg je er meteen bij. Aangepast aan jouw situatie en niet andersom.

Ga je liever aan de slag met mij als je opruimcoach? Na je akkoord op de offerte en plan van aanpak vliegen we er in. De organizing sessies beginnen met het samen leeghalen van de ruimte. Daarna sorteren en categoriseren we je spullen. Jij maakt de keuzes – wat blijft en wat niet – en ik coach je bij het keuzeproces.
Eens de keuzes gemaakt zijn, neem ik het over. Jij kan je dag verder zetten en ik organiseer de ruimte en de overgebleven spullen. Daarbij zet ik systemen op die voor jou logisch zijn. De nieuwe indeling bepaal ik rekening houdend met jouw behoeftes.

Heb je voor de Meer zen-sessie gekozen? Dan meet ik ook de ruimte voor je op en kies ik geschikte organizing-spullen. Natuurlijk hou ik daarbij rekening met jouw smaak.

Met de juiste organizing-spullen zorg ik voor een handige structuur. Ik label de categorieën en daarna geef ik je een korte tour van de georganiseerde plek.

Geniet van je droomplek! Vanaf nu onderhoud je de ruimte in 10 minuutjes. Weet je al wat je gaat doen met al die gewonnen tijd?

Opruimcoach Okky advies opruimtips

Heb je nog vragen over mijn werkwijze?